17 d’oct. 2023

la casa de les absències, 1

 


El llibre “La casa de les absències” de l’Helena Martínez-Ferreruela es divideix en quatre parts.



A “El retorn”, la primera part, l’autora ens presenta la poesia més introspectiva: 

    “No sé en quin lloc em vaig perdre, de tants com m’han viscut, ni com vaig sortir de la por per entrar a la casa de les absències. El cos és casa meva, el lloc on la vida se’m revela, la porta que m’obre al món i la que clou els llocs suspesos de la meva intimitat. Vago per las cambres buides, posseïdes pels esperits guardians dels éssers i les coses que m’habiten. Un únic mirall retorna el meu reflex. Penso en Lacan i en la dialèctica de l’ésser i l’aparença. Més endins no hi ha llum, però, en la foscor, la consciència llambrega. M’enganyo, si pretenc anar més enllà. Ara ho sé: jo soc el meu límit”.




    El dissabte, 21 d’octubre de 2023, organitzem la presentació del llibre de l’Helena Martínez – Ferreruela: “La casa de les absències”, amb la presència de l’autora i la conducció i presentació del nostre company Joan Francesc Sánchez.

    L’acte tindrà lloc a l’aula Feixa Baixa del Museu de Ca n’Oliver, de Cerdanyola del Vallès, (Carrer València, 19), a les 18.30 hores.

Dintre de la mateixa presentació del llibre, l’Helena farà una lectura comentada dels seus poemes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada