7 de febr. 2017

començar a escriure



Vaig començar a escriure als tretze anys, quan estava en segon grau. Hi ha diverses raons que m'han portat a escriure.  En primer lloc, m'encantava llegir i em vaig preguntar moltes preguntes sobre el món dels escriptors.  En segon lloc, he tingut l'oportunitat, llavors, tenia un professor de francès escriptor, Jacques Crickillon, poeta, novel·lista i narrador, era membre de la Reial Acadèmia de la Llengua i Literatura Francesa a Bèlgica.  Jo l'admirava molt com a mestre i,  encara que en els seus llibres eren una mica difícils per a mi, els vaig llegir.  Quan vaig escriure els meus primers poemes, li vaig mostrar i ell va tenir l'amabilitat de llegir-los i va animar-me a escriure més.  Va ser molt important per a mi i , sense aquesta opinió positiva, potser no seria  escriptor avui.  Finalment,  crec que també hem vaig dedicar a escriure perquè era un moment,  el que estava vivint, molt difícil a nivell personal. Amb l'escriptura em vaig alliberar d'alguna manera:  es pot dir que tot un full en blanc i escriure és una manera d'aprendre a comunicar-se.

Frank Andriat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada