18 de nov. 2013

veu de poetes

Vam omplir el bosc de somnis,
nits per oblidar el dolor.

Van ser nits dins del bosc.

Van ser nits per deixar d'existir,
històries per oblidar al teu costat.

Altres dies m'abandono al vent
i no hi ha nits. No hi ha res.

Altres nits m'oblido de tot
i si m'equivoco, torno a començar.

Altres vegades tinc un somni
i espero la llum. M'espero.

Jo puc estimar-te una altra vegada,
però sempre m'equivoco.
I si m'equivoco, és perquè t'estimo.

Santi Borrell
INTERMITÈNCIES
“Els dies a les mans”


El proper divendres, 22 de novembre, a les 19.30 hores,  Santi Borrell i Esperança Castell presentaran, al B’Art de l’Ateneu de Cerdanyola del Vallès,  els seus nous poemaris;  per obrir boca us deixem un tastet de les seves creacions anteriors:



Els anys fan dringar
al campanar de l’església
una boca de foc rebel
que hi va quedar presonera.
El seu lament ens desperta.
Torneu-me les paraules,
torneu-me la memòria
dels cossos enterrats
sota els arbres,
torneu-me el que us heu endut,
torneu-me els nius plens
de les orenetes.

Esperança Castell
Corbera d’Ebre (fragment)
“Negre i Fil”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada