13 de febr. 2020

carla, carlae: nou fragment




“La Carla, cada cop mes enfonsada a la butaca, va començar a entreveure a través d'un núvol d'etílica lucidesa la gran diferencia que hi havia entre elles dues. És això, ja ho entenc, jo tinc la rebotiga plena de merda, pleeena de merda, i ben tancada sota set claus perquè no la descobreixi ningú, començant per mi mateixa. I l'aparador?
—Miriam, què hi veus al meu aparador? —va preguntar en veu alta a l'amiga que no era al seu costat.
—Carlades! —li diria ella si l'hagués sentit.
Soc un frau, es repetia la Carla, m'he cregut el meu aparador, m'he cregut que soc la Carla que tot ho controla, Carla la invencible, Carla la guanyadora, Carla la sòbria, Carla l'elegant.
Enfilada sobre la butaca va alçar els braços amb entusiasme i es va posar a cantar. A la merda els aparadors, a la merda la meva vida, a la merda tot, busqueu-me només a la rebotiga que aquí es on em trobareu a partir d'ara! Morta o viva, però borratxa i feliç, morta o viva però menys Carla i mes jo mateixa que mai!

Carla, Carlae
Iolanda Barenys
editorial Obrador,  Barcelona,  2019
pàgina 172-173


El proper dissabte, 15 de febrer de 2020,  Vespres Literaris, presentem a la ciutat el llibre de la Iolanda Barenys : Carla, Carlae


L’acte, presentat pel nostre company Joan Francesc,  tindrà lloc al  Centre Cívic de Montflorit (Carrer de la Mare de Déu dels Dolors, 17-19), a les 19.00 hores.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada