14 de febr. 2020

carla, carlae: opinions




Demà presentem el llibre de la Iolanda Barenys : Carla, Carlae. 

Recordeu:  Centre Cívic de Montflorit (Carrer de la Mare de Déu dels Dolors, 17-19), a les 19.00 hores.

Us hi esperem!!!!!


Un recull d'opinons dels lectors de la novel·la:


“Un gran llibre, la primera novel·la de la Iolanda Barenys. T'atrapa de manera enginyosa, subtil, divertida, minuciosa, intrigant... Planera i profunda a la vegada, on tot es capgira, on tot sembla desencadenar. D'estructura àgil, es llegeix molt ràpid i amb ganes de continuar, capítol rere capítol. Personatges propers, intensos i plens de contradiccions. “


“Increïble!!! . Quan el vaig començar a llegir vaig pensar que estava ben escrit però que seria una novel·la com moltes altres. La meva sorpresa va ser quan ja portava uns quants capítols i va començar a fer girs inesperats i a veure'm identificada en cada un dels personatges en algun moment. No sé com però ara em costa trobar un llibre que m'interessi de la mateixa manera. Estic desitjant que n'escriguis un altre! Moltes gràcies, m'ha encantat.”


“¡¡Una historia actual que engancha y sorprende!!


“Totalment recomanable. El vaig llegir d'una tirada”


“Me ha enganchado desde el principio. Además está ambientada en Barcelona y los personajes me han parecido muy reales y reconocibles. También tiene puntos de humor muy buenos.”



Fragment:

“Després d'una vida sencera de no acceptar res que no s'anomenés triomf, començava a adonar-se que li feien falta respostes i aquell vespre es va proposar entendre el perquè de tot. I per què ho vull saber?, es va interrogar, per demostrar-se que començava amb bon peu. I va haver d'admetre la dolorosa veritat: el seu món no girava fi, el seu Meccano feia temps que trontollava per totes bandes i no tenia sentit continuar buscant les claus allà on no havien caigut.”


Carla, Carlae
Iolanda Barenys
editorial Obrador,  Barcelona,  2019
pàgina 213

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada